Leczenie kanałowe Bielsko

Czy leczenie kanałowe Bielsko jest bolesne?

Z wizytą u stomatologa nie należy zwlekać. Jeżeli ząb boli, najwyraźniej nie jest w najlepszej kondycji. Jeśli możliwie szybko nie podejmiemy leczenia, może się okazać, że zęba nie da się uratować, albo że jedynym rozwiązaniem jest leczenie kanałowe Bielsko. Na to zaś nie wszyscy się decydują.

Dlaczego wiele osób rezygnuje z leczenia kanałowego?

Publiczne gabinety dentystyczne niejednokrotnie w ogóle nie informują o możliwości leczenia kanałowego, ponieważ nie jest ono refundowane. Szczególnie dotyczy to zębów usytuowanych głębiej, których podczas mówienia nie widać. Za takie leczenie należy zapłacić.

Wielu pacjentów nie podejmuje próby ratowania zęba, ponieważ zwyczajnie wydaje im się to nieopłacalne. Skoro zęba i tak nie widać, to po co wydawać kilkaset złotych? Leczenie kanałowe Bielsko rzeczywiście nie jest najtańsze, zwłaszcza, jeśli weźmiemy pod uwagę konieczność wykonania zdjęcia RTG. Jeśli stomatolog ma możliwość wykonania takiego zdjęcia na miejscu, koszt leczenia może być niższy. Jeśli natomiast odsyła nas do innej placówki, tracimy i czas, i pieniądze.

Pacjenci rezygnują z leczenia kanałowego również w obawie przed bólem. Wydaje im się, że opracowywanie zęba od środka jest bardzo bolesne, a przy tym niekomfortowe – trwa zdecydowanie za długo. Pacjenci obawiają się również, że leczony ząb będzie bolał po zabiegu, albo też, że pojawią się komplikacje, w wyniku których i tak zajdzie potrzeba usunięcia zęba, a to dodatkowy ból.

Czy leczenie kanałowe Bielsko jest bolesne?

Leczenie kanałowe Bielsko powinno być wykonywane przez kompetentnego lekarza, który potrafi trafnie ocenić, czy ząb nadaje się do leczenia oraz ma pewność, że wykorzystywane przez niego metody okażą się w danym przypadku skuteczne. Stomatolog powinien umiejętnie dawkować środki przeciwbólowe, których podanie jest konieczne.

Leczenie kanałowe Bielsko bez podania środków przeciwbólowych rzeczywiście jest bolesne. W trakcie zabiegu dochodzi bowiem do usuwania zainfekowanej miazgi zęba i oczyszczania korzeni. Na szczęście znieczulenie może być podane w inny sposób, aniżeli igłą, czego również wielu pacjentów się obawia. Leczenie kanałowe Bielsko w Centrum Ortodoncji i Stomatologii Dental City jest przeprowadzane po podaniu środka przeciwbólowego przy wykorzystaniu nowoczesnych, bezbolesnych metod. Z kolei użycie mikroskopu stomatologicznego gwarantuje, że leczenie jest skuteczne i bezpieczne, przez co pacjent nie jest narażony na wystąpienie bolesnych komplikacji.

Lekki ból po wykonaniu zabiegu ma prawo się pojawić, ale wówczas wystarczy zaopatrzyć się w dostępne bez recepty leki przeciwbólowe. Najpóźniej po kilku dniach ból całkowicie ustępuje.